<
Schliessen
Schliessen
Najczęstsze pytania

Bieži uzdoti jautājumi

Mēs Jums palīdzēsim - un labprāt atbildēsim uz visiem jautājumiem par aprūpi un aprūpētāja darbu Vācijā. Mēs Jums labprāt sniegsim konsultāciju.

Kas ir franšīze?

Kas ir franšīze?

Pazīstamākās franšīzes sistēmas ir, piemēram, ātrās ēdināšanas restorāni McDonald’s, KFC vai ceļojumu birojs. Franšīze ir sadarbības veids, kurā uzņēmējdarbības partneri darbojas kā franšīzes devējs (“Hausengel") un franšīzes ņēmēji (aprūpētāji). Franšīzes ņēmējs vienmēr ir neatkarīgs uzņēmums, kas strādā kopā ar franšīzes devēju un saņem no viņa informāciju un atbalstu. “Hausengel” gadījumā franšīzes ņēmēji cita starpā saņem bezmaksas tālākizglītību un apmācības, profesionālu klientu piesaistīšanu un atbalstu organizatoriskos un ar iestādēm saistītos jautājumos.

Vai es strādāju likumīgi?

Vai es strādāju likumīgi?

Jā! Visi “Hausengel” franšīzes ņēmēji ir reģistrēti kā pašnodarbinātas personas un tātad strādā likumīgi. “Hausengel” atbalsta savus franšīzes ņēmējus visos organizatoriskos un birokrātiskos jautājumos, kas ir saistīti ar uzņēmējdarbības reģistrēšanu.

Vai “Hausengel” ir mans darba devējs? Vai es esmu nodarbināts?

Vai “Hausengel” ir mans darba devējs? Vai es esmu nodarbināts?

Visas personas, kas sadarbojas ar “Hausengel", ir pašnodarbinātas. Jūs neesat darba ņēmēji, bet mūsu biznesa partneri.

Cik daudz es varu nopelnīt?

Cik daudz es varu nopelnīt?

Ienākumi nav ierobežoti līdz noteiktai summai, jo par visām likmēm var vienoties. Cik daudz darba piedāvājumu Jūs pieņemat gada laikā, galvenokārt, ir atkarīgs no Jums un viņa lēmumiem. Atalgojums līdz 2000 EUR mēnesī nav retums.

Ko nozīmē pašnodarbinātība?

Ko nozīmē pašnodarbinātība?

Pašnodarbinātība, galvenokārt, ir iespēja izvēlēties. Jūs izvēlaties, kuru darbu vēlaties pieņemt, un varat vienoties par nosacījumiem. Arī par likmēm varat brīvi vienoties.

Vai man ir jānokārto visi dokumenti?

Vai man ir jānokārto visi dokumenti?

Nē. Ja Jūs esat “Hausengel” franšīzes ņēmējs, “Hausengel” Jūsu vietā izpilda tādus uzdevumus kā saziņa ar iestādēm un rēķinu izrakstīšana.

Ko nozīmē, ka es esmu “pilnībā aprūpēts"?

Ko nozīmē, ka es esmu “pilnībā aprūpēts"?

Mūsu vadmotīvs "pilnīga aprūpe" attiecas ne tikai uz cilvēkiem, kuriem nepieciešama aprūpe, bet arī uz mūsu darbiniekiem un uzņēmējdarbības partneriem. Mēs nodrošinām skaidrus un pārredzamus sadarbības nosacījumus. Aprūpētāji var justies droši un labi. Mūsu aprūpētāji var ar mums sazināties jebkurā diennakts laikā. Mēs veicinām mūsu aprūpētāju tālākizglītību, kuri var izmantot “Hausengel” akadēmijas piedāvājumu. 

Kas ir mans klients?

Kas ir mans klients?

Jūsu klients ir persona, kurai nepieciešama aprūpe, šīs personas ģimenes loceklis vai likumīgais aizbildnis.

Vai klients maksā pensiju apdrošināšanas iemaksas?

Vai klients maksā pensiju apdrošināšanas iemaksas?

Jums kā uzņēmējam Vācijā nav pienākuma maksāt pensijas iemaksas. Jūs to varat darīt brīvprātīgi vai pats ieguldīt naudu nākotnes nodrošinājumam. No mūsu pieredzes varam teikt, ka mūsu franšīzes ņēmēji biežāk izvēlas otru variantu.

Vai es drīkstu noraidīt darba piedāvājumu vai vienoties par tā nosacījumiem?

Vai es drīkstu noraidīt darba piedāvājumu vai vienoties par tā nosacījumiem?

Jā, Jums vienmēr ir tiesības noraidīt darba piedāvājumu vai vienoties par nosacījumiem. Tas attiecas gan uz darba ilgumu, gan arī dienas likmi.

Cik ilgi ilgst viens darbs? Vai es varu saīsināt darba periodu?

Cik ilgi ilgst viens darbs? Vai es varu saīsināt darba periodu?

Mūsu aprūpētāji vienā darba vietā parasti strādā no 6 līdz 12 nedēļām. Darba ilgums tiek apspriests katru reizi, kad tiek prezentēts piedāvājums. Jūs varat arī pagarināt vai saīsināt darba ilgumu, taču tas ir jāpaziņo pēc iespējas ātrāk, lai varētu vienoties par aizvietotāju. Aizvietojošais aprūpētājs strādā konkrētajā darba vietā, līdz ierodas jaunais aprūpētājs. Ir jānodrošina nepārtraukta aprūpe.

Vai man ir tiesības uz atvaļinājumu?

Vai man ir tiesības uz atvaļinājumu?

Nē. Pašnodarbināti uzņēmēji var plānot savu darba laiki paši, esot neatkarīgi. Jūs varat pieņemt darba piedāvājumus pēc savas vēlēšanās un tā ieplānot pārtraukumus starp darbu pie dažādiem klientiem.

Kādi līgumi man ir jānoslēdz?

Kādi līgumi man ir jānoslēdz?

Mūsu sadarbības modelī mēs kā franšīzes devējs parakstām franšīzes līgumu ar aprūpētājiem (franšīzes ņēmējiem). Aprūpes pakalpojuma līgums tiek parakstīts atsevišķi par katru darbu starp aprūpētāju un aprūpējamo personu, tās likumīgo aizbildni vai ģimeni (klientu).

Kādi ir mani kā aprūpētāja pienākumi?

Kādi ir mani kā aprūpētāja pienākumi?

Aprūpētāja galvenais pienākums ir aprūpējamās personas aprūpe. Tas nozīmē arī mājsaimniecības uzturēšanu un tīrīšanu. Pienākumi tiek detalizēti apspriesti piedāvājuma prezentācijas laikā, un tie ir aprakstīti pakalpojuma līgumā.

Kas man atlīdzinās ceļa izdevumus?

Kas man atlīdzinās ceļa izdevumus?

Ceļa izdevumu atlīdzināšana tiek apspriesta pirms katra darba. Tos atlīdzina klients iepriekš norunātā apmērā.

Kādas apmācības un kursi tiek piedāvāti “Hausengel” Akadēmijā?

Kādas apmācības un kursi tiek piedāvāti “Hausengel” Akadēmijā?

Katrs “Hausengel” franšīzes ņēmējs piedalās obligātajā franšīzes apmācībā. Apmācībā ir ietvertas tādas tēmas kā pirmā palīdzība, slimības un to simptomi, aprūpe, komunikācija aprūpes darbā. Kursu dalībniekiem tiek sniegtas arī zināšanas par uzņēmējdarbību, lai katrs franšīzes ņēmējs pārzinātu uzņēmējdarbības un mūsu franšīzes sistēmas juridiskos un nodokļu aspektus.

Vai es kā aprūpētājs esmu apdrošināts?

Vai es kā aprūpētājs esmu apdrošināts?

Jā, aprūpētāji, kas sadarbojas ar mums, ir apdrošināti, ieskaitot privāto veselības un civiltiesisko apdrošināšanu. Papildus tam visi pašnodarbinātie aprūpētāji ir apdrošināti arodapvienībā “Berufsgenossenschaft für Gesundheitsdienst und Wohlfahrtspflege”, kas ir Vācijas nelaimes gadījumu apdrošināšana.