<
Schliessen
Schliessen
headerImages.0.alternative

Sagatavošanās ceļam

Pēc reģistrācijas procesa pabeigšanas un lēmuma par sadarbību ar konkrētu klientu mēs saviem franšīzes ņēmējiem organizējam apmācības. Apmācību laikā tiek pārrunātas franšīzes līguma detaļas, izskaidrota sadarbības forma un apjoms, kā arī tiek izkliedētas visas šaubas. Apmācību mērķis ir sniegt svarīgāko informāciju, informēt par tiesībām un pienākumiem, lai varētu mierīgi un ar drošības sajūtu doties uz darbu pie klienta.

Tad ir laiks organizēt nokļūšanu darba vietā. Katram jaunam franšīzes ņēmējam ir sava personīgā koordinatore, kas cita starpā palīdz noorganizēt arī veiksmīgu nokļūšanu pie aprūpējamās personas.

Поездка по контракту
По первому заказу в сотрудничестве с фирмой Hausengel г-жа Зофья уехала в конце 2016 года. Он хорошо помнит это задание. "я очень переживала. Каждый раз, когда вы отправляетесь в новое место, неопределенность порождает страх. Это естественно". По прибытии стало ясно, что стресс был излишним, так как новый опекун получала поддержку и заботу со всех сторон. Первая встреча с новой семьей прошла в дружеской атмосфере. "Прием был очень приятным. Все члены семьи улыбались мне. Опекун, чьим сменщиком я был, познакомила меня с моими новыми задачами и дала мне всю информацию, необходимую для работы. Семья оказалась милой и дружелюбной. Подопечный также был приятным, спокойным и уравновешенным человеком. Я очень хорошо его помню". Вхождение в новую среду было облегчено благодаря широкой поддержке, которую Зофья получала не только от семьи и от своей сменщицы, но и от сотрудников Hausengel.

Līdzi ņemamo lietu saraksts

Kā vajadzētu sagatavoties darbam Vācijā?

Sieviete kravā koferi

Mēs zinām no pieredzes, ka pirmais ārzemju ceļojums, it īpaši, lai tur strādātu, ir saistīts ar lielu stresu. Sveša valsts, sveša valoda un nepazīstami cilvēki - tas viss rada šaubas. Bet bailēm nav iemesla! Ar šiem padomiem un mūsu palīdzību Jūs noteikti varēsiet kontrolēt situāciju.

Vispirms ir ieteicams sagatavot sarakstu ar nepieciešamām lietām, kas noderēs ceļā un darba laikā, kas parasti ir 6 līdz pat 12 nedēļas.

Svarīgi dokumenti:

  • Personu apliecinošs dokuments
  • Vadītāja apliecība
  • Apdrošināšanas apstiprinājums
  • Uzņēmuma dokumenti, līgumi, kas apliecina darba likumību un drošību
  • Transporta biļetes

Nevajadzētu aizmirst arī:

  • Mobilo telefonu un lādētāju
  • Maku un skaidru naudu eiro valūtā maziem izdevumiem
  • Latviešu-vācu valodas sarunvalodas mācību grāmatu vai vārdnīcu
  • Visus nepieciešamos medikamentus, īpaši tos, kurus lietojat pastāvīgi, un pretsāpju līdzekļus

Rokas bagāža ceļam:

  • Dzērieni/Ūdens/Termoss ar kafiju vai tēju
  • Sviestmaizes/uzkodas
  • Salvetes vai mitrās salvetes roku noslaucīšanai

Kā arī neaizmirstiet šādas lietas, atbilstoši darba ilgumam:

  • Apģērbam (ieskaitot apakšveļu) jābūt kārtīgam un atbilstošam gadalaikam. Pat ja aprūpētājs dodas ceļā vasarā, ir vērts ņemt līdzi siltu džemperi un apģērbu lietainam laikam. Ir vērts atcerēties par ērtiem apaviem.

  • Grāmatas - cilvēkiem, kas ārzemēs nelieto internetu, iesakām ņemt līdzi mīļāko grāmatu vai pavārgrāmatu, lai mazinātu stresu, gatavojot maltītes. 

  • Kosmētikas un higiēnas produktus - vannas putas vai ziepes, vismaz divus dvieļus, šampūnu, ķemmi, zobu pastu un zobu birsti, čības, dušas čības.

  • Portatīvais dators, planšetdators vai tradicionāla krustvārdu mīkla.

Pirms darba sākuma būtu labi atstāt vācu ģimenes kontaktinformāciju saviem radiniekiem, lai katra puse varētu justies ērti un droši.

Tāpat ir labi, ja Jums vienmēr ir līdzi uzņēmuma tālruņa numurs.

+49 6424 92 83 70

+370 37 242522

Ar “Hausengel” koordinatorēm varat sazināties no pirmdienas līdz piektdienai laikā no plkst. 8.30 līdz 17.30, zvanot uz tālruni:

+Attiecīgās valsts tālrunis

Ārkārtas situācijās mēs piedāvājam arī diennakts tālruņa numuru, pa kuru varat saņemt palīdzību 24 stundas diennaktī darba dienās pēc plkst. 17.30 un brīvdienās:

+49 6424 92 83 70