<
Schliessen
Schliessen

Klienti apstiprina Hausengel TOP klientu apkalpošanu: Vācijas klientu balva

Kuriem uzņēmumiem ir visvairāk apmierinātu klientu un vislabākais serviss? Šis vairākkārt bija galvenais jautājums lielajā valsts mēroga reitingā "Vācijas Klientu balva 2022/23", ko veica Vācijas Patērētāju pētījumu asociācija (DtGV). Šim nolūkam tika iegūti vairāk nekā 339 000 klientu viedokļi par kopumā 2589 uzņēmumiem no 258 nozarēm. Hausengel īpaši pozitīvi izceļas aprūpes darbinieku aģentūru nozarē un ieguva TOP klientu apkalpošanas novērtējumu. Jau trešo reizi pēc kārtas uzņēmums pierāda, ka klientu vajadzībām ir galvenā nozīme.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

"Mēs nepārdodam automašīnas, bet gan sniedzam pakalpojumus, kas balstīti uz uzticēšanos. Labākajā gadījumā aprūpe un atbalsts mājās ir liels atbalsts ikvienam. Tomēr neviens šo lēmumu nepieņem vieglprātīgi. Dažiem vecāka gadagājuma cilvēkiem vai pat radiniekiem sākumā ir grūti pieņemt domu par ārējas palīdzības saņemšanu. Tāpēc ir ļoti svarīgi zināt ģimeņu vajadzības aprūpes situācijā un reaģēt uz tām," skaidro Hausengel valdes locekle Juliane Bohl. Tas ir vienīgais veids, kā panākt labu pakalpojumu kvalitāti. "Mūsu mērķis ir stiprināt mājas aprūpi un atbalstu. Pareizs pakalpojums īstajā laikā un īstajā vietā ir tas, kas ir nepieciešams cietušajiem." Šajā nolūkā Hausengel galvenokārt paļaujas uz kvalitatīvām ekspertu konsultācijām, kad zvana cilvēki, kuru ģimenē ir radies aprūpes nepieciešamība vai, kuri vēlas iepriekš iegūt informāciju. "Mēs vēlamies sniegt tiem, kas meklē padomu, stabilu pamatu lēmumu pieņemšanai. Tas ietver aktuālas un pareizas informācijas nodošanu. Tomēr papildus faktiem tikpat svarīgi ir uzklausīt un respektēt attiecīgo ģimeņu vēsturi," saka Bohl. Visi Hausengel aprūpes konsultanti ir apmācīti profesionāļi no Hausengel ambulatorās un akreditētās aprūpes dienesta. Viņi izvērtē ģimeņu aprūpes situāciju no profesionālā viedokļa un tādējādi var sniegt arī ļoti individuālus padomus aprūpes organizēšanā mājās. Visa aprūpes perioda laikā ģimenēm ir pastāvīga kontaktpersona. Augstu orientāciju uz klientu veicina arī neatliekamās palīdzības tālrunis un vispārēji laba pieejamība visiem jautājumiem.

"Mēs esam ļoti gandarīti par Vācijas Klientu balvas saņemšanu un pateicamies saviem klientiem par uzticību un pozitīvo novērtējumu," saka Bohl. Viņa saka, ka ir svarīgi uzturēt ciešu saikni ar visiem aprūpes procesā iesaistītajiem. "Mūsu darbā un pakalpojumu optimizācijā būtiska ir atgriezeniskā saite. Ir lieliski, ka par to saņemam atzinību ar šo balvu. Nākotnē mēs turpināsim strādāt pie tā, lai mūsu klienti varētu justies pilnībā aprūpēti. Viņa ir īpaši gandarīta, ka uzņēmums jau trešo reizi pēc kārtas ir spējis iegūt TOP klientu apkalpošanas novērtējumu.

Pamatinformācija par Vācijas Klientu balvu 2022/23

"Vācijas Klientu balva 2022/23" ir tiešsaistes aptauja, kurā aptaujāti klienti, kas tika atlasīti pēc sociāli demogrāfiskajām īpašībām, lai veidotu reprezentatīvu iedzīvotāju šķērsgriezumu. Tika iekļauti tikai to cilvēku viedokļi, kuri pēdējo 3 gadu laikā ir bijuši vērtējamā uzņēmuma klienti. Respondenti pozitīvi novērtēja Hausengel klientu apkalpošanas pieredzi 10 ballu skalā (1 = katastrofāls, 10 = lielisks) un saņēma 7,75 punktus par klientu apkalpošanu. Sīkāka informācija par aptauju un tās rezultātiem atrodama šeit.